sword

Kalandkrónikák

Ez itt a kaland hírdetés és keresés helyszíne! Dobd fel Anwarion világát egy új történettel amit szivesen osztanál meg másokkal. Keress hozzá kalandorokat vagy mesélőt.


profile picture Aurora D'Lange
Aurora D'Lange
2022-07-05 08:36
Titulus: Macska
Hozzászólások száma: 218
Regisztráció ideje: 2016-09-08
A Lord kiszabadítása

Ő maga is lassan megérkezik a Várbörtönhöz, s Violához hasonlóan lovát szintén a Kakasban hagyta, hogyha esetleg menekülniük kell, elérhető közelségben legyen. Csizmájának köszönhetően halkan, nesztelenül érkezik a bokrok takarásába: feszülten figyeli az őrséget, ami a főbejárat előtt igencsak gyér és nem igazán munkakedvvel teli. Meglátva Violát és Tienget, köszönésképp elszánt arccal biccent, s jelentőségteljes pillantást váltva vele megszorítaná annak kezét: a két nő közötti szemkontaktus szavak nélkül is igencsak beszédes.

Öltözet és felszerelés:

Szintén tetőtől-talpig feketébe bújt: a könnyű holmik alakjára simulnak, s nem akadályozzák a szabad mozgásban. Páncélt vagy vértezetet nem látni rajta, hiszen képességének hála bőre visszaveri a rá irányuló támadásokat. Haja bonyolult, hosszú fonatban omlik a hátára, s még az arcán sem visel sminket.

Fegyverként hátára szíjazva egy számszeríj és egy tegez van, combjain, illetve övében az Oswalttól kapott mágikus tőr, amely az élőhalottak ellen kiváló, illetve több kisebb (tíz darab), méreggel átitatott dobótőr leledzik.

  ddd

profile picture Tieng Hou Wong
Tieng Hou Wong
2022-07-04 17:07
Hozzászólások száma: 23
Regisztráció ideje: 2020-07-14
A Lord kiszabadítása

*Óvatosan megy az említett és megbeszélt helyre. A fák és bokrok takarásában settenkedik. Oldalról egy bokor mögül, kikukucskálva észreveszi a tanítványát is, Violát. Odalopakodik, mellé. Valószínűleg a lány is észrevette már.*
- Psszt! Be kell várni a többieket. -*közli vele, miközben lapul Viola mellett és figyel. Közben magára veszi a kendőt, ami takarja az arcát *

Öltözet és felszerelés:

Fekete nadrág, és fekete felső ruházat. Bőrmellvért, ami a fontosabb helyeken (gyomor, vese, szív) fémlemezekkel van megerősítve. Bronzból készült alkar- és lábszárvértezet. Fején a szokásos fekete turbánszerű fejkendő. Arcát kendővel takarja, csak a szemei látszódnak ki. Ezzel rejti a kilétét.
Van nála kötél, ami bármire jó, mászásra vagy akár megkötözni valakit. Egy kisebb táskában van nála kötszer és pár fiolányi sebfertőtlenítő folyadék, gyógynövény tinktúra.

Fegyvere, a szokásos harci botja //ez a karakterlapon olvasható// , két darab chakram (de ez sima, nem mágikus, mint Violáé), láncos sarló (ez két darab egykezes sarló, ami össze van kötve a nyelük végén egy 1 méter hosszú lánccal.) Valamint a legfontosabb fegyvere, ami mindig nála van, az ökle és lába.



 

profile picture Holdviola
Holdviola
2022-07-03 15:25
Titulus: Szélvész kisasszony
Hozzászólások száma: 52
Regisztráció ideje: 2020-07-17
A Lord kiszabadítása

Gyalogosan és lopakodva érkezik a feljegyzésben említett helyre, a lovát a Vörös Kakasban hagyta Ralenta asszony gondjaira bízva. A sűrű bozótban megbújva megbizonyosodik arról, hogy jó helyen van, majd az elhaladó őrjáratok gyakoriságát figyeli. Szíve a torkában dobog, minden kis neszre felfigyel: hátha a kalandorok közül érkezik épp valaki. Egyelőre fogalma sincs, hogy jutnak át majd a kőfalon, reméli Oswaltnak lesznek ötletei.

Kinézet és felszerelés:

Tetőtől talpig fekete, sűrű szövésű teljes testet elfedő ruházatban vág neki a kalandnak. Ezt az összképet csak a barna színű karcsúsított démonbőr mellvértje, a széles démonbőr öve, a lovaglócsizmája és a démonbőr kesztyűje töri meg. Haját többsoros hajfonattal hátra fogva viseli, hogy ne akadályozza a küzdelemben.

A különleges kétkezes harci botját hozta magával fő fegyvernek. Dobófegyver gyanánt a mágikus tulajdonsággal felruházott ( bumeráng szerű ) kisebbik chakram van az övére akasztva. Van még nála a csizmája szárában egy-egy kis méretű dobótőr is.

 

profile picture Lord Isenaar
Lord Isenaar
2022-07-03 13:43
Titulus: A Korovi vár ura
Hozzászólások száma: 151
Regisztráció ideje: 2018-01-06
A Lord kiszabadítása – kaland

[Bevezetés]

Sűrű sötét éjszaka nehezedik a királyi palota környékére, igazi csillagtalan borús sejtelmes éjszaka. Ez az alkalom és ez a pillanat viszont kedvez a törvényszegő kalandoroknak, hogy tervüket véghez vigyék és megkíséreljék Lord Isenaart kiszabadítani feltételezett rabságából.

A várbörtön főbejáratánál persze most is hemzsegnek a katonák: egymást váltják az őrségek folyamatosan, készenlétben áll majd egy tucat szerszámíjjal felszerelt zsoldos és alaposan ki is van világítva a hely. Itt azonban a várfal mentén futó kis utca mellett, pont úgy ahogyan a lord utolsó feljegyzésében állt, pár száz méterrel a főbejárattól csak néha jelenik meg egy őrjárat, és unottan, fáklyával kezükben, jobbára a politikáról vagy nőkről esetleg szerencsejátékokról diskurálva tovább is ballag. A falon csak egy sötét folt jelzi, hogy korábban itt is be lehetett jutni a börtönbe, nem elég gondosan rejtették el a befalazás nyomait. A korábbi bejárat boltíve még kirajzolódik a falon.

A várfallal átellenben pedig mintha csak titkos cinkosa volna a kalandoroknak az út mentén futó akácos tövében sűrű bozót nőtt az évek során. Mintha a természet tudta volna, hogy egyszer majd erre is szükség lesz valamely okból. A gyéren elhelyezett fáklyák fénye már nem vetül ide, és teljes észrevétlenségben gyülekezhet itt a csapat. Szemben jól látható a bejutás lehetséges helye csak azt kell kitalálni hogyan lehet gyorsan eltávolítani a kőtömeget, amely elzárja az utat a börtönfolyosó első szintjének oldalsó járatától. És azon sem árt gondolkodni, miként lehetne elfedni a bejutás tényét, megelőzve vagy legalább késleltetve azt, hogy az őrség számára nyilvánvalóvá váljon, hogy illetéktelenek törtek be a börtönbe és megfújják a riadó kürtjeit.

// A kaland kezdete:

Itt a gyülekező helyszíne jó alkalom arra, hogy elsőként mindenki leírja, hogy milyen ruházatban, milyen felszereléssel vág neki a kalandos útnak a hőse. Általánosan kérek mindenkit, hogy a maximum 500 karakter hosszúságú reagálás (szóközök nélkül ) betartására fokozottan törekedjen, de most első alkalommal nyugodtan írhattok ennél kicsit hosszabb megszólalást is tekintve a hős bemutatását. Viszont a továbbiakban kérek mindenkit, hogy a lendületes játék fenntartása érdekében az 500 karakter hosszt ( szóközök nélkül ) ne haladja nem egy megszólalás - ez nagyjából egy dupla RT reagálás mérete.

Fontos megjegyezni hogy ez a kaland egy másik idősíkon játszódik, tehát azokkal a szereplőkkel akik részt vesznek a kalandban nyugodtan játszhattok az RT felületen vagy másik fórumos játékban, és a kaland következményei csak a kaland befejezése után ( legyen az sikeres vagy sikertelen ) jelennek meg majd a valós RT játékban.

Sorrend és személyes bónuszok

1. Mesélő – Lord Isenaar
2. Holdviola - 3 körönként + 3 pont támadáshoz
3. Tieng - minden második körben támadáshoz +2 pont
4. Aurora - védekezéskor +3 pont (a sérülés mértékéhez ) minden második körben
5. Oswalt - védekezéskor +2 pont minden második körben
6. York - minden körben támadáshoz +1 pont, védekezéshez ( sérülés mértékéhez ) +1 pont
7. Niume - védekezéskor +2 pont minden második körben
8. Aranusiel - védekezéskor +2 pont minden második körben
9. Zayana - bárhol bármikor tud lesből támadni + védekezéskor +1 pont

A támadási és védekezési bónuszok használatát és a harc menetét senkinek nem kell észben tartania azt a kalandmester minden alkalommal részletesen leírja hogyan lehet használni. Ezek ellenére minden kalandornak küldök egy részletes leírást hogy a karaktere extra pontjait hogyan tudja kihasználni. A fent leírtak csak irányadóak a kaland során a mesélő a körülményeknek megfelelően eltérően dönthet a helyzetnek megfelelően a támadás és védekezés menetéről. //

 

profile picture Lord Isenaar
Lord Isenaar
2022-06-28 20:12
Titulus: A Korovi vár ura
Hozzászólások száma: 151
Regisztráció ideje: 2018-01-06
Szabályok a Lord kiszabadítása kalandhoz

Kedves Kalandorok!

Hamarosan kezdődő kalandnál a harci cselekmények végrehajtásához az alábbi szabályt hoztam létre. Ezek egyenlő esélyeket teremtenek a kalandorok között a sikerességre és a szerencsére bízzák a kimenetelét az összecsapásoknak. Emellett lesz tétje minden támadásnak, tehát taktikusan kell meggondolni azokat hogyan vigye végbe a csapat. És remélem izgalmas is lesz a kiszámíthatatlansága folytán és igazi csapatmunkát követel meg! Ha esetleg nem teljesen érthető valamelyik részlet, kérlek keressetek PM-ben.

Harc menete: kérjük mindenki figyelmesen olvassa el!

Első szint őrei ellen intézett támadás: mivel könnyű vértezetet viselnek ezért összecsapás esetén, ha kockadobóval kell rendezni a harc kimenetelét akkor kettőt hozzá kell adni a saját értékhez. Egyetlen támadással legyőzhetőek.

Második szint őrei ellen intézett támadás: Mivel ezek méltó ellenfelek a kalandorok számára ezért összecsapás esetén, ha kockadobóval kell rendezni a harc kimenetelét akkor egyet hozzá kell adni a saját értékhez. Sokszor egyetlen támadás csak a megsebesítésre elég ilyenkor második támadást is kell végezni. ( Ezt a mesélő irányítja hogy szükség van-e rá vagy sem )

Személyes bónuszok: Minden karakter a rá jellemző erősségének vagy különlegességének megfelelően kap bónusz pontokat, ( egyet vagy kettőt ) amelyeket adott módon használhat fel támadáskor vagy védekezéskor. A bónusz pontokat a karakter számára meghatározott módon lehet hozzáadni a dobott értékekhez és mindenki személyesen kap tájékoztatást a mesélőtől a kaland elején.


Riadó katonái: Mivel ezek is képzettebb ellenfelek a kalandorok számára ezért összecsapás esetén, ha kockadobóval kell rendezni a harc kimenetelét akkor egyet hozzá kell adni a saját dobott értékhez. Minden esetben két támadással lehet csak őket ártalmatlanítani.

Támadás: A kocka gurítóval kell dobnia annak, aki a támadást végzi. Ha megdobja a célhatárt ( egyenlő vagy nagyobb értéket dob a kockánál ) akkor támadása sikeres és ha szükséges következő körben újra támadhat.

Támadás lesből: Ha a karakter olyan helyzetből támadhat, hogy a célpontja nem veheti észre, és nincs érvényben riadó akkor lesből támadhat. Egyaránt vonatkozik a távolható és közeli fegyveres támadásokra is. Ilyenkor a kockadobóval végzett saját támadás értékéhez kettőt hozzá lehet adni. Egy ellenség támadásánál csak az első támadást lehet lesből kivitelezni, ha az sikertelen a második már nem lehet ilyen meglepetésszerű akció. Ha a katona legyőzésére két támadás szükséges csak az első támadást lehet lesből végezni. A lesből való támadás lehetőségét a kalandmester ( mesélő) jelzi nektek.

Sikertelen támadás: Az a karakter akinek a támadása első ízben sikertelen egy ellenség ellen, annak lehetősége van visszavonulni vagy védekezni. Ha ezt nem teszi akkor sérülést szenved el. A sérülést mértékét kockadobóval kell meghatározni.

Visszavonulás vagy védekezés: hárítja az ellentámadást és/vagy elrejtőzik valahol a közelben. A következő körben senkit nem támadhat meg. Ettől még a megtámadott katona követheti és támadást intézhet ellene, erről a mesélő dönt.

Sérülés mértéke: A második sikertelen támadás után, ha a kockadobó által dobott célhatárt ismételten nem sikerül elérni a kalandor megsebesül. A mértékét a sérülésnek szintén a kockagurítóval kell meghatározni.

Sérülés kategóriák:

--- Könnyű sérülés: .Csak egy karcolás: 20-10 dobott érték között a seb nem igényel ellátást egy két kör múlva a kalandor el is felejti, hogy megtörtént

--- Közepes sérülés: 9-5 között dobott érték: A találat komoly, a kalandor ellátást igényel, ezt ő maga vagy a többiek is elvégezhetik, de minimum 2 körig nem tud tovább haladni és harcolni sem képes. Ha képzett gyógyító látja el a sebet, nincs maradandó hatása, ha nem képzett gyógyító látja el a sebét akkor legfeljebb 5 ilyen sebesülést tud a karakter elszenvedni útja során.

--- Súlyos sérülés: 4-0 között dobott érték: A kalandor igen súlyos sebesülést szenved el. Ilyen sérülésből a kaland során maximum 3-at képes elviselni. Komoly ellátást igényel a társai tudnak segíteni rajta csak. Nem harcképes és nem tud tovább haladni a többiekkel legalább 5 teljes körig. Ha képzett gyógyító látja el a sebét akkor 3 alkalommal közepes sérüléssé tudja mérsékelni az elszenvedett sebesülést.

Gyógyítás: Ha a karakterek között van képzett gyógyító az ártalmatlanítani, vagy mérsékelni képes a már bekövetkezett sebzést az alábbiak szerint:

Közepes sérülés időtartamát képes lecsökkenteni felére, azaz 1 körre. Nincs a sérülésnek maradandó hatása ekkor. Minden karakternél három esetben tudja így csökkenteni a közepes sérülés hatását.

Súlyos sérülés mértékét tudja csökkenteni a megsérült karakternél úgy, hogy csak közepes sebzést szenved el. Minden karakternél három esetben tudja így csökkenteni a súlyos sérülés hatását.


Kristály fáklyák: Sok helyütt találhatók a föld alatti tárnákban. Az enciklopédiák alapján, ezek különböző anyagok ( például láva ) által besugárzott mágikus kristályok, melyeknek fő funkciója a mágikus támadások blokkolása.
Magas oszlopok tetején találhatók rendszerint kovácsolt vas foglalatban és hétköznapi anyagok számára törhetetlenek, tehát fizikai úton nem lehet elpusztítani őket. Azokban a helységekben, ahol ezek a fáklyák találhatók nem lehet mágiát használni, magyarán varázsolni. Kivétel ez alól az állandó mágikus képességgel rendelkező tárgyak és fegyverek használata és az állandó mágikus hatás alatt álló személyhez kötődő igézetek.

Nagyon fontos: ha a gyógyítás mágia használattal jár akkor azt csak azokban a helységekben lehet elvégezni ahol nincsenek kristály fáklyák elhelyezve!

Nyomtatható és letölthető változat:

https://bit.ly/3nlWr8z

 

profile picture Lord Isenaar
Lord Isenaar
2022-06-25 17:23
Titulus: A Korovi vár ura
Hozzászólások száma: 151
Regisztráció ideje: 2018-01-06
A Lord kiszabadítása

Kedves Kalandorok!

//Lassan elérkezik az idő, hogy a népes társaság nekivágjon az útnak, amely végén reményeik szerint kiszabadíthatják a raboskodó Lord Isenaart.
Addig is élesítsétek fegyvereiteket, kalapáljátok ki behorpadt páncélotok, öltsetek ünneplő gúnyát, és kérjetek áldást fegyvereitekre, már csak egy kis idő maradt hátra.

Tanulmányozzátok az első térképet és a lord legutolsó feljegyzését.

Fontos változtatás: sakktábla szerű számozást kapott mindkét térkép, hogy a kalandorok helyzetét könnyebb legyen azonosítani. Így egyszerűen meghatározható ki hol van pontosan, mi merre található.

Első szint térképe: https://bit.ly/3bmS22l

Példa a tájékozódásra a térképen: Az első szinten a bejárat a H/7-es mezőn van a lejárat a második szintre, ahova el kell jutni az A/4-5 mezőn van.

És itt van a hiányzó láncszem is a várbörtön tárnájának második szintjét ábrázoló térkép. Ezt is a lord készítette ahogyan az elsőt is. Pár új dolog van ezen a vázlaton: Láthattok színessel kiemelt átjárókat. Nos ezeket csak kulccsal lehet majd kinyitni melyeket előbb természetesen meg kell majd keresnetek. A különböző színnel jelölt ajtókat eltérő kulcsok nyitják. Célszerű a keresést a kérdőjellel jelölt ismeretlen termekben kezdeni hátha ott lapul a keresett tárgy. Azonban ne feledjétek: ezekben a helységekben bármi előfordulhat. Isenaar csak annyit jegyzett fel, hogy nem járt ott tehát legyetek óvatosak mindig.

Második szint térképe: https://bit.ly/3bhfFt0

Példa a tájékozódásra a térképen: Az második szinten a feljárat az első szintre ( ahonnan érkezhetnek a kalandorok ) az A/2-3 mezőn van a lejárat pedig amivel lejuthatnak a harmadik szintre az M/6 mezőn található.

Sorrend a játékban:

Nagyon fontos hogy a kalandorok tudják ki után ki kap lehetőséget a cselekvésre. A reagálási sorrend a regisztrációk beérkezésének sorrendje természetesen élen a mesélővel. Ha szeretnétek más sorrendet kialakítani kérem jelezzétek, most még van rá lehetőség. A mesélő bármikor közbeavatkozhat a sorrendbe a saját reagjával, ha a helyzet és a történet úgy kívánja.

Sorrend:

1. Mesélő – Lord Isenaar
2. Holdviola
3. Tieng
4. Aurora
5. Oswalt
6. York
7. Niume
8. Zayana
9. Aranusiel
//